Veelgestelde vragen

We kunnen het ons heel goed voorstellen dat je een vraag hebt over ergonomisch werken of bijvoorbeeld je bestelling. We hebben veelgestelde vragen voor je op een rijtje gezet, zodat we deze al voor je kunnen beantwoorden. Zit je vraag niet bij de veelgestelde vragen? Neem dan gewoon even contact met ons op. We staan voor je klaar.

Wil je meer informatie of tips?

Wil je gewoon meer weten over ergonomie of thuiswerken? Kijk dan ook eens op onze kennisbank. Misschien vind je het onderwerp waar je meer over wilt weten wel op onze blog.

Staat je vraag al bij de veelgestelde vragen?

Of kijk of je vraag al staat bij de antwoorden op de veelgestelde vragen.

Algemeen
Bedenktijd
Betaling
Mijn account
Retourneren
Verzending
Wat als mijn vraag hier niet bij staat?

Geen zorgen! je kunt je vragen altijd naar ons toe sturen via [email protected] of via ons contact formulier. We zullen zo snel mogelijk een antwoord op je vraag sturen.

Hoe lang is de bedenktijd?

Je kunt de producten altijd 30 dagen proberen. Dit betekent dat als het product toch niet bevalt, je deze kunt retourneren binnen 30 dagen volgens de retourvoorwaarden.

Wat als ik een klacht heb?

We willen natuurlijk dat je helemaal tevreden bent. Als je toch een klacht hebt over Rewave, je product of bestelling neem dan contact met ons op. We gaan het dan zo goed mogelijk voor je oplossen.

Heb ik recht op garantie?

Wij geven op alle producten de wettelijke garantie. Als een product van Rewave niet voldoet aan de verwachtingen, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Het liefst direct nadat je een probleem hebt geconstateerd dat mogelijk onder de garantie valt. Je kunt ons bereiken via [email protected] of via het contact formulier.

Hoe gaat Rewave om met mijn privacy?

Wij vinden jouw privacy ontzettend belangrijk. We zullen er dus alles aan doen jouw privacy te waarborgen. Daarom gaan we heel zorgvuldig om met jouw persoonlijke gegevens. Bekijk onze privacy policy voor meer informatie over hoe we hiermee omgaan.

Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?

Ja, voor elke bestelling die je doet op Rewave.nl ontvang je een orderbevestiging. Heb je deze niet ontvangen? Kijk dan eerst of deze niet in je spambox terecht is gekomen.

Waarom ontvang ik geen e-mail?

Heb je de bevestigingsmail van je bestelling niet ontvangen? Of ontvang je onze nieuwsbrief niet? Dan kan het zijn dat deze in je spam of ongewenste e-mails zijn gekomen. Kijk eerst of ze daar wel te vinden zijn. En vergeet dus ook niet om ons al veilige afzender in te stellen voor de volgende keer. Vind je ook daar de e-mails niet? Laat het ons dan weten via [email protected].

Wat als mijn vraag hier niet bij staat?

Geen zorgen! je kunt je vragen altijd naar ons toe sturen via [email protected] of via ons contact formulier. We zullen zo snel mogelijk een antwoord op je vraag sturen.

Hoe lang is de bedenktijd?

Hoe lang is de bedenktijd? Je kunt de producten altijd 30 dagen proberen. Dit betekent dat als het product toch niet bevalt, je deze kunt retourneren binnen 30 dagen volgens de retourvoorwaarden.

Wat als mijn vraag hier niet bij staat?

Geen zorgen! je kunt je vragen altijd naar ons toe sturen via [email protected] of via ons contact formulier. We zullen zo snel mogelijk een antwoord op je vraag sturen.

Hoe kan ik betalen?

Je kan bij ons op verschillende manieren betalen. Omdat we veiligheid heel belangrijk vinden kan je bij ons betalen met iDeal of creditcard. Doordat dit met je eigen bank gaat, weet je altijd dat je goed zit. Wil je liever op rekening betalen bij bijvoorbeeld een grotere order? Neem dan even contact met ons op of stuur een e-mail naar [email protected]. Wij staan graag voor je klaar om te kijken wat er mogelijk is.

Wat als mijn vraag hier niet bij staat?

Geen zorgen! je kunt je vragen altijd naar ons toe sturen via [email protected] of via ons contact formulier. We zullen zo snel mogelijk een antwoord op je vraag sturen.

Hoe gaat Rewave om met mijn privacy?

Wij vinden jouw privacy ontzettend belangrijk. We zullen er dus alles aan doen jouw privacy te waarborgen. Daarom gaan we heel zorgvuldig om met jouw persoonlijke gegevens. Bekijk onze privacy policy voor meer informatie over hoe we hiermee omgaan.

Waar zie ik mijn vorige bestellingen?

Je kan al je bestellingen zien als je in inlogt in jouw account. Klik daar op het tabblad “Bestellingen”. Hier zie je dus alle eerdere orders die zijn geplaatst. Wel zo overzichtelijk!

Waarom ontvang ik geen e-mail?

Heb je de bevestigingsmail van je bestelling niet ontvangen? Of ontvang je onze nieuwsbrief niet? Dan kan het zijn dat deze in je spam of ongewenste e-mails zijn gekomen. Kijk eerst of ze daar wel te vinden zijn. En vergeet dus ook niet om ons al veilige afzender in te stellen voor de volgende keer. Vind je ook daar de e-mails niet? Laat het ons dan weten via [email protected].

Kan ik mijn account verwijderen?

Ja, het is natuurlijk mogelijk je account te laten verwijderen. Stuur hiervoor dus even een mail naar: [email protected].

Wat als ik mijn wachtwoord vergeten ben?

Wat als ik mijn wachtwoord kwijt ben? Ga dan naar mijn account door te klikken op het ‘Gebruikers’ icoon rechtsboven . Klik op de link ‘Wachtwoord vergeten?‘. Volg de stappen om snel een nieuw wachtwoord aan te vragen.

Hoe maak ik een account aan?

Je kan heel eenvoudig en snel een account aanmaken bij Rewave. Klik hiervoor op het gebruikersicoontje rechtsboven op onze website. Nu hoef je alleen je gegevens even in te vullen en te registreren. Vanaf nu heb jij een Rewave account.

Wat als mijn vraag hier niet bij staat?

Geen zorgen! je kunt je vragen altijd naar ons toe sturen via [email protected] of via ons contact formulier. We zullen zo snel mogelijk een antwoord op je vraag sturen.

Hoe stuur ik iets retour?

Het kan natuurlijk gebeuren dat je niet helemaal tevreden bent en een artikel retour wil sturen. Omdat wij willen dat je 100% blij bent met je aankoop, kan je het artikel meestal retour sturen. Wil je een artikel retourneren? Neem dan even contact met ons op voor de instructies.

Wat als mijn vraag hier niet bij staat?

Geen zorgen! je kunt je vragen altijd naar ons toe sturen via [email protected] of via ons contact formulier. We zullen zo snel mogelijk een antwoord op je vraag sturen.

Wat zijn de verzendkosten?

Wat zijn de verzendkosten? Dat hangt ervan af. Veel producten verzenden we gratis in heel Nederland. Maar voor sommige ergonomische producten brengen we wel verzendkosten in rekening, omdat ze bijvoorbeeld groter en zwaarder zijn. Kijk daarom bij het product om te zien wat de verzendkosten op dat moment zijn. Kom je er niet uit? Neem dan even contact met ons op.

Wat als ik producten bestel met verschillende levertijden?

Wat als ik producten bestel met verschillende levertijden? Het kan natuurlijk gebeuren dat je meerdere producten hebt besteld met verschillende levertijden. Dan zullen we er alles aan doen deze te bundelen in 1 zending. Kan dit niet of wil je het liever los ontvangen? Neem dan even contact met ons op.

Stel ons je vraag